Schoolreis ‘Boudewijn Seapark’
Onze uitstap naar Boudewijn Seapark was een dag vol plezier en avontuur! In de voormiddag hadden we jammer genoeg wat minder geluk met het weer, maar dat hield ons zeker niet tegen om ons te amuseren. Gelukkig was er een prachtige binnenspeeltuin waar we ons helemaal konden uitleven. Er werd geklommen, gegleden en volop gespeeld!
Na het eten klaarde het weer op en konden we eindelijk naar buiten. We genoten van alle attracties en ontdekten dat er heel wat echte durvers in onze klas zitten!
Daarnaast keken we ook naar de leuke show van de zeehonden en genoten we van de prachtige dolfijnenshow. Wat een indrukwekkende dieren! Om deze fantastische dag mooi af te sluiten, gingen we terug naar onze rugzakken in de binnenspeeltuin en kregen we allemaal nog een lekker ijsje. Een perfecte afsluiter van een superleuke dag!
Na zoveel spelen, ontdekken en genieten waren de kleuters moe maar heel tevreden. Tijdens de terugrit vielen er zelfs enkele kindjes heerlijk in slaap op de bus.












































































































Schoolreis ‘Boudewijn Seapark’ Meer lezen »




































































































































































































